Scenki strategiczne – hipotezy do egzaminu


Zawiadamiamy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Eksperymentalne dopuszczamy nizej wymienione tematy do superwizji końcowej:

  • gra menedżerska : „”Nad Niemnem”: Kresowe społeczeństwo po upadku Powstania Styczniowego” oraz „Fenomen plotki w ponowoczesności”
  • symulacja menedżerska : „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Synteza witryn informacyjnych” i „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu”
  • symulacja edukacyjna : „Przetwarzanie i Synteza obrazów z kamery terahercowej” oraz Gry Biznesowe Napisane Dla Inżynierów oraz „Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów w Polsce”
  • symulacja decyzyjna : „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych” oraz „”Liryki lozańskie” jako ostatni szept Adama Mickiewicza”
  • symulacja decyzyjna : „Zjawisko dandyzmu na podstawie życia i wybranej twórczości Oscara Wilde’a” oraz „Unia Europejska, a kultura. Wymiar kulturalny programow wspólnotowych w latach 2000-2013”
  • zabawa językowa : „Stereotyp Polaka kreowany przez obcokrajowca” oraz „Makau, jako kulturowy palimpsest i miasto dialogu międzycywilizacyjnego”
  • symulacja kreatywna – „Susze meteorologiczne w Polsce srodkowo-wschodniej” i „Szlak Zamków Krzyżackich”
  • symulacja decyzyjna : „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową” oraz „Najnowsza polska dramaturgia – zaproszenie do dialogu o wspołczesności”
  • symulacja językowa : „Komunikacje w związku partnerskim” oraz „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce”
  • Dodaj komentarz