Symulacje strategiczne – wytyczne do zaliczenia


Ogłaszamy iż na studiach Trening Kreatywny i Symulacje Szkoleniowe akceptuje się nizej wymienione tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra strategiczna – „Pozytywiści wobec romantycznej tradycji” i „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic”
  • zabawa kreatywna : „Media a świadomość społeczna polskich nastolatków” i „Kobiety wampiryczne w literaturze pięknej okresu romantyzmu”
  • symulacja kreatywna – „Zawód dziennikarz – współczesne wyzwania” i Gry Symulacyjne oraz „Wizualizacja informacji przestrzennej z fotografii laserowej”
  • gra edukacyjna : „Stosunki Polsko-Niemiecki po wejściu Polski do Unii Europejskiej” i „Śmierć w filmach Andrzeja Wajdy i w prozie Jarosława Iwaszkiewicza”
  • zabawa komunikacyjna : „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie wybranych utworów Hanny Krall” i „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa”
  • symulacja edukacyjna : „Dwa filmowe obrazy związku Fryderyka Chopina i George Sand: „Błękitna nuta Andrzeja” Żuławskiego oraz „Chopin. Pragnienie Miłości” Jerzego Antczaka” i „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie”
  • gra lingwistyczna – „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie” i „Rosja i Rosjanie w publicystyce polskiej (na materiale) Gazety Wyborczej”
  • symulacja słownikowa – „Czego boi się współczesny człowiek? Refleksje o kondycji egzystencjalnej na podstawie seriali telewizyjnych” oraz „Kościół pod wezwaniem świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Sokolnikach na tle przestrzeni kulturowo-religijnej parafii”
  • zabawa językowa – „Idea patriotyzmu w postawach i twórczości Adama Mickiewicza” oraz „Od realizmu magicznego do realizmu miejskiego. Swoista walka pokolenia na danych źródłowych z postaw i literatury Gabriela Garcii Marqueza oraz Jorge’Franca”
  • Dodaj komentarz