Scenki menedżerskie – podstawy programowe do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Eksperymentalne zezwala się na następujące publikacje do superwizji końcowej:

  • zabawa lingwistyczna : „Cenzura i ludzie cenzury w PRL-u. Struktura i działalność urzędów cenzorskich w latach 1965-1972” i „Bułgarzy na Krymie w XIX i na poczatku XX w.”
  • symulacja słownikowa – „Internetowy przekaz konfliktu społeczno-politycznego we współczesnych krajach arabskich” oraz „Państwowa Straż Pożarna w Gnieźnie przeszłość i teraźniejszość, przyszłość”
  • gra zespołowa : „Świat grozy w filmach Alfreda Hitchcoca” oraz Coachingowe Gry Strategiczne oraz „Rozumienie pojęcia mobbing”
  • gra decyzyjna : „Dziedzictwo kulturowe powiatu Radzyń Podlaski” oraz „Polityczne i ideologiczne źródła terroryzmu w Europie Zachodniej”
  • zabawa komunikacyjna : „Kultura i etniczna sytuacja na Bukowinie od 1775 roku do dnia dzisiejszego” oraz „Zjawisko janczerstwa na studium przypadku Mehmecka Sokdovicia”
  • zabawa strategiczna – „Interaktywne zachowania językowe na przykadzie komunikacji między twórcą radiowym a odbiorcą” oraz „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych”
  • zabawa kreatywna : „Rekreacyjne znaczenie pokrywy śnieżnej a zagrożenia środowiska przyrodniczego w obszarach górskich” oraz „Obóz jeńców i internowanych w Strzałkowie historia i teraźniejszość”
  • gra komunikacyjna – „Dni mroźne w Siedlcach i ich zależność od strefowej cyrkulacji atmosferycznej (1966-1998)” i „Przyswajanie wiedzy językowej przez małe dziecko”
  • zabawa decyzyjna – „Językowy obraz współczesnego wesela polskiego” i „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej”
  • Dodaj komentarz